Träningsstart!

Äntligen kommer jag komma igång igen nu!
Idag ska jag köpa gymkort nere på Huddingehallen :) Om jag gör som jag har tänkt framöver kommer onsdagarna vara mina hårdträningsdagar, som idag. Min väska väger typ bly och är stor som ett berg.
Först har jag matte nu på morgonen, därefter har jag idrott/simning. Efter det slutar jag så det är ju en självklarhet att jag drar mig ner till gymmet och börjar öka musklerna. Efter en timme, lite mer har även Tess slutat (som har engelska efter idrotten, vilket inte jag har) så då kommer hon ner till mig och så ska vi köra löparband och döda oss själva :)
Sounds nice right?

Sen har jag pratat med Emmy också. Eftersom Diana inte verkar så intresserad av att pröva på mma med mig så har Emmy sötnosen sagt att hon kan ställa upp. Hon vill dock av vad hon vet nu hellre gå på Muay Thai, men jag fick i henne att hon inte kan säga att hon inte tycker om mixed martial arts förän hon testat det :) så det blir nästa steg nu! Är upptagen denna vecka och i helgen är jag borta så det får bli på måndag nästa vecka då jag vet att de har träning nere på den klubben, passar det bra för dig Emmy? :)

GUD VAD SKÖNT MED TRÄNING IGEN!!

Såå.. nu är det bara fram med gamla kostschemat igen och köra järnet.
Föresten, jag sa imorse till Magnus att jag inte minns vad jag drömde, jag minns nu! En liten scen, jag minns att jag åt godis, och jag var så jävla arg på mig själv för att jag trodde det hände i verkligheten. Shit, jag höll typ på att gå under :P haha. Men jag vet att jag skulle må så jävla dåligt efter för när jag bestämt mig för något och klarar det så länge som jag gjort nu, då vore det ju en skam att bara ge upp för ingenting.
Idag är det 6 månader och 10 dagar sedan jag åt/drack godis och läsk :) Inte en enda jävla lösgodisbit eller klunk av läsk sedan dess :D Ni kanske tycker att jag är jävla cp som minns så exakt:P men det var på flyget hem från Thailand som jag drack min sista coca cola och bestämde mig för att det var den sista. Och jag vet ju att vi kom hem den 11 aug, så det är inte så konstigt som det låter :)

Men nu måste jag kila till skolan! Tack för pratstunden ;) heh.
Ha en superdag på er alla glada och oglada vänner och främlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0