Träning

Älskar onsdagar!
Då slutar jag tio i 12 med idrott och har gått i skolan klart för dagen ;) så jävla skönt så det finns inte.
Och det är ju sådär perfekt läge att bara dra sig från idrottshallen in till gymmet och ställa sig på motionsmaskinerna!
Jag hade siktat in mig på att springa 30 min som uppvärmning idag men det slutade med att jag körde ytterligare 10 min och det kändes skit härligt :) Har alltid hatat att springa ute, och det har tidigare varit den motionsmöjligheten jag haft så nu är det as bra för mig att kunna träna på de där maskinerna istället och samtidigt se på tv. Det är sådär superbra för då glömmer man bort att man blir trött :D
Idag var det hem till midgård på 4an så det var vad jag drogs in i i ca 45 min :) Därefter fortsatte jag in i gymsalen och fortsatte köra övningar med rumpa och lår. Avslutade med att träna lite mage och axlar sen också.
När jag sedan skulle gå ut därifrån för att gå och duscha stötte jag väl såklart inte på skolans pudding? Så typiskt att han skulle komma när jag var klar..
Men insåg idag hur skönt det faktiskt är att träna själv emellanåt :) Man blir mer fokuserad på vad man gör och orkar därmed mycket mera. Feels good!


Nu ska jag sätta igång med kostschemat på riktigt :) kanske nämnt det tidigare ;) haha. men nu är jag verkligen igång så nu är det bara köra vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0