Syrran 15 år!

Vill bara hälsa min lilla mongosyster GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN eftersom hon fyller 15 år idag!


Nu är du ingen liten lort längre :)
Nu får du pippa järnet!
Nu får du börja köra ännu mer med pappa.
Nu får du ut och åka lagligt med din jävlans fula moppejävel :)
Nu kommer tiden då du sakta men säkert kommer börja efterlikna mig och min kropp! haha! Good luck with that!
(Minns du att jag var lika, kanske inte liten, men smal som dig förut iaf ;) ) mohaha.

Så med andra ord...

.... GRAAATTIS FUCKING 15 BAST SYRRAN ;D


Kommentarer
Postat av: Sariis

söööt

2009-03-24 @ 19:27:20
Postat av: Anonym

haha är lilla råttan 15 nu ! hälsa grattis från mig

nu är hon alltså ingen liten leksak man kan dra och slita i hur man vill längre ;(

puss

2009-03-30 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0