Senare samma kväll

det var lite roligt, Vikki var tvungen sen och då skulle jag följa henne 50 meter till bussen för att hon inte hittade (HAHA). hur som helst tänkte jag att då när jag ändå är ute kan jag lika gärna och gå hem :P I dörren påväg ut möter vi Johan och hans kompis Danne? som precis kom ^^
Det blev lite komiskt att dom kom när vi skulle gå. Sen när vi börjar knalla ner mot busshålssplatsen möter vi även Nisse och då tänker jag att dethär fungerar inte, så jag följde med Nils upp sen och stannade ytterligare någon/några timmar med pöjkarna :) Det var länge sedan jag träffade Nisse så han fick stå för skvallret i gamla klassen/skolan och uppdatera mig med lite nya händelser :D Får pallra ner arslet dit och hälsa på snart igen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0