Provresultat

Igår (märkt att jag börjat skriva allt i preteritum, hinner aldrig med att skriva om det samma dag så det får väl bli såhär ett tag) fick vi tillbaka våra provresultat i kulturhistoria som vi skrev innan lovet. Det var detdär provet som jag hade så jävla svårt att plugga till. Allt var så rörigt och jag kom verkligen inte på något bra sätt att få in det i huvudet, men tydligen så fixade jag det iaf :) hihi, glader!

Här får ni se hur det gick:
 MVG!!!!! =D

Passar på att lägga in de andra 2 prov som vi hade förra terminen i denna kurs med. Bara för att jag är så glad(a)

Första provet om Antiken :)



Prov, som var uppdelat i 2 inlämningsdelar. Inlämningsfrågor+ Bildanalys:
 
+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0