Övningskörning

Idag har jag haft all fokus på att plugga inför körkortet :) Hade inte pluggat eller kört på 2 månader så jag tänkte att det vore lite kul att veta hur mycket jag lärde mig sist när jag läste igenom körkortsboken. Gick in och prövade ett online-test för teoriprovet. Det gick väl hyffsat bra för att vara nu efter så lång tid :) 74% / 48 rätt, dock inte tillräckligt. Därför ska jag börja plugga på det igen :)
På eftermiddagen åkte jag ut med mamma för att hålla igång körningen och träna på att backa. Är lite feg med ratten när det gäller backningen^^ Hur som helst så blev jag bättre tillsist och nu kanske det också går bättre de gånger jag behöver parkera :P haha. Jag och mamma blev galna på varandra sist för att jag skulle komma ut u´r parkeringsplatsen med 2 bilar på sidan av mig och jag visste inte hur jag skulle ratta :P medans mamma står där och vevar med armarna och skriker och tror att jag ska fatta ett skit. Hon är kanske inte den bästa läraren :P därför jag föredrar att åka med pappa ^^

Nu ska jag skjutsa Limpan till fotbollsträningen sen ska jag hem och laga fiskbullar med hummersås! MUMS!
See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0