New week

Ja, det blev Dalarna och allt i helgen med Magnus och hans pappa, och vi hade dte jättemysigt :)
Idag har jag gått runt med huvudvärk hela dagen. Som tur var hade vi elevskyddsombudsutbildning där jag och Ivana skulle vara med så jag slapp kakel och keramiklektionen som jag antar skulle ha tagit död på mig i detta läge.
Känns som att huvudet är en stor rund jordglob som snurrar runt samtidigt som den försöker balansera på min kropp för att överhuvudtaget hänga med..
Uschfy&blä

Men nu vet jag iaf någotlunda hur min skidsäsong kommer se ut i vinter :)
På tisdag nästa vecka åker jag med skolan till kungsberget (sålänge det inte är försent att boka resan imorgon, det vore ju bara förjävligt jävla skit isåfall.. )
Sen nästa vecka på lördag åker jag upp till Romme med mamma och hennes 24 åriga jobbarkompis :) (fråga mig inte varför en klämmig tjej som hon skulle vilja umgås med mamma :P haha. 50 bast och skit, haha. Men jag antar att mamma har sina små söta stunder)
Sen har ju Wille lovat att vi ska åka upp till hans mamma i Idre någon helg och åka snowboard och supa ihjäl oss:) antagligen någon gång då dom har sportlov eller till påsk eller så. Vi får se hur det blir med snö och allt :)

OCH....

...... Det är bara drygt 2 veckor kvar tills jag fyller 18 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

12 FEBRUARI, do not forget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0