Nails

Om jag på något sätt vill känna mig finare så brukar jag pyssla om mina naglar och idag kände jag för att göra lite fransk manikyr på mig själv :)





















För den som är lite osäker på hur det går till så lägger jag in en video som steg för steg visar en kur, get some inspiration!


Manicures:How To Give Yourself A French Manicure


Unna dig själv med en skön handmassage då och då som hjälper till att stimulera blodcirkulationen i dina händer och hjälper därmed även naglarna att växa fortare.

En del har problem med sköra naglar.

Att naglarna är tunna kan bero på dålig diet och för mycket utsättande för solljus. För dig som är osäker över vad du ska använda för medel som inte stöter bort alla de nödvändiga ämnena så kan en vaxig läppbalsam fungera alldeles utmärkt!  =)

Give  yourself a good time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0