Movie night

FILMKVÄLL hos Patric :D:D

Kvällen startas med en sköningbild på Patric och Viktoria :D
SÖÖÖÖTA, haha!

Dagen har varit lite fartfylld faktiskt.
Dagen började med full städning på rummet eftersom jag kände mig bättre i nacken när jag vaknade idag :)
Det slutade med att jag möblerade om i rummet och tror faktiskt det blev ganska trivsamt.. vi får se. Senare mot kvällen kommer Vikki förbi och vi sitter lite på msn för att försöka få in mig på en 18års fest som hennes kompis ska ha nästa helg men tyvärr verkade jag inte så välkommen, jävla tönt jävel xD ska tjata lite till sen, ifall det inte blir så att jag åker med Magnus upp till Dalarna som det har talats lite om :)

Hur som helst, jag och Viktoria gick upp till Patric vid 7 tiden och eftersom vi "rråkade" vara  en timme tidiga så fick vi sitta EN TIMME och vänta på att råttan skulle äta klart :S Vi passade på att ringa och prata lite med Mange och jag fick uttrycka lite saker som jag var tvungen att få ur mig :P hehe
Nu har Felix kommit förbi också och snart dyker även Nils upp :) Han skulle slita sig från gästerna så fort som möjligt sa han.

Så aja, nu har de satte på en film och jag ska väl gå och joina dom i soffan :)
Uppdaterar med lite mer bilder om det blir några senare.

Ciaaaoa, simma lugnt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0