Måndags trött

Idag var jag skittrött när jag vaknade. Hade jag fortfarande gått på högstadiet hade denna morgon varit en sådan morgon som jag enbart klev upp för att ringa och "sjukanmäla mig". Idag var verkligen en sådandär jag-vill-sova-en-hel-vecka-i-streck-med-start-idag-dag, om ni vet vilken dag det är jag tänker på då? :P
Men hur som helst så slet jag mig upp iallafall och gick till skolan i det INTE VARMA vädret!!! När jag såg att det äntligen var plusgrader ute idag slog min skalle en sprint och fick för sig att det var sommarvarmt ute bara för det, så jag gick till skolan med en bomullströja och skinjacka- KALLT!!!!!!! Hittade inte ens mina handskar i morse och när klockan fortsatte ticka så stack jag utan dom. Och tro inte att det blev varmare under dagen. När jag gick hem i´gen var det en pina, blåste typ iskall storm. Usch. Så hade vi den jobbigaste lektionen idag, kakel och keramik där vi gör tavlor.. har verkligen blivit less på allt slipande, gör bara illa fingrarna hela tiden..


Här är min äckliga örn som jag håller på med.


Tess gör en solnedgång över havet med berg och en brygga nertill.


Carro gör ett Dodge- märke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0