Idag, wow presens! Duktigt Emma.

Idag vaknade jag av mig själv :) Alltså måste jag varit utvilad och kry. Utvilad, ja. Kry, nej.
Jag gick upp och kände genast hur tunga mina ögonlock var. Förstod inte, jag var ju hur pigg som helst? Går ut till vardagsrumsspegeln och ser hur mina ögon är helt uppsvällda, ju längre tid som gick ju mer irriterade började de kännas och en svidande känsla smög sig fram. Dock var det inte så farligt så det inte gick att uthärda så jag åt frukost och gjorde mig iordning för skolan. När jag kom till skolan var det verkligen en pest, gud sådan obehaglig känsla det var!! Tess sa också att mina ögon började bli helt röda och jag kände hur jag typ var gråtfärdig nästan, alltså att ögonen börjat producera vätska/tårar. Hade bara 2 lektioner idag, matte och idrott, så deet var skönt. Idrotten gick väldigt bra iaf. När jag koncentrerade mig på något annat så var det inte så farligt. Jag är dock en motiverad människa, speciellt när det gäller idrotten. Vill alltid göra bra ifrån mig så jag rankar den högst, jämt, även om jag är "sjuk" så går jag dit och gör mitt bästa.
Jag hoppas allt har gått över till imorgon om jag bara tar det lugnt, pluggar och vilar idag. Fan jag som skulle ut och köra, kanske inte så smart..
Men jag undrar egentligen vad detta kan vara,, ögoninflammation? njae, hört att ögonen kladdar då, det har inte mina börjat göra alls. Hum...

Aja, hur som helst. Nu är min fiskgratäng som jag har i ugnen klar så nu ska jag kila och äta lunch :)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0