Flottsbro

Igår skyndade jag mig hem för att göra mig iordning, finally! :D Snowboarden fram för första gången i vinter and I love it!!
Åkte dit med Susanne, min vanliga skid-kompis och i backen träffade vi även Simon, Gurra och några kompisar till dom. Även brorsan kom förbi sen och Martin fick för sig att vi skulle bygga på hoppet så han kunde komma upp högre och träna på sin backflip. Så, så blev det iaf, sköj, tills Martin sen fick till ett litet dåligt hopp och landade på ansiktet så hela ena kindbenet och pannan skrapades upp :( ajj!!
Jag slutade hoppa för över 2 år och igår blév jag verkligen sugen att pröva på igen! Men eftersom jag inte är något duktig över huvudtaget vill jag åtminstonde ha med med hjälm om jag ska utsätta mig för nära döden upplevelser.
Jag har så jävla svårt för att lära mig pga min höjdskräck, och det hjälper inte att jag flyger rakt ut i luften utan att sitta fast på något sätt! Men jag vill verkligen lära mig óch bli duktig, jag vill! Så jag får väl stå ut och ge det ett nytt försök helt enkelt.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0